Дія гарантійного строку починається з дати поставки (відвантаження) товару.
Гарантійний строк (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на різні групи товарів становить:
При цьому, гарантійні зобов'язання не поширюються на колеса серії "28 ЕКОНОМ", у разі надрізів, розривів та проколів покришки і камери колеса, а також на колеса серії "20 СМАРТ" і "30 СТАНДАРТ".
Гарантійний термін скорочується до 2 (двох) календарних місяців, у випадку, якщо виробничий цикл передбачає цілодобову експлуатацію Товару.
У разі настання гарантійного випадку Покупець направляє на адресу електронної пошти Постачальника: [email protected] належним чином оформлені документи по гарантійному випадку, а саме:
Рішення за результатами розгляду письмового звернення про настання гарантійного випадку, приймається Постачальником після дослідження всіх наданих Покупцем матеріалів, у строк, що не перевищує 1 (одного) календарного місяця.
Гарантії дійсні при дотриманні правил експлуатації і зберігання Товару, знайомство з якими Покупець підтверджує шляхом підписання Договору.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на недоліки Товару, які виникли внаслідок неналежного дотримання правил експлуатації використання, зберігання, транспортування товару.
У разі задоволення претензії Покупця щодо гарантійного випадку, Постачальник зобов'язаний в термін від 5 (п'яти) до 45 (сорока п'яти) календарних днів, залежно від наявності на складі Товару та/або комплектуючих, провести заміну або ремонт гарантійного Товару. При цьому, витрати, пов'язані з гарантійним ремонтом і/або постачанням гарантійного Товару несе Постачальник.