Гарантія


Умови Гарантії

Дія гарантійного строку починається з дати поставки (відвантаження) товару.

Гарантійний строк (строк, протягом якого Постачальник гарантує якість Товару) на різні групи товарів становить:

  • 6 (шість) календарних місяців
  • на колеса серії "72 посилені" і "77 посилені" надається 2 місяці.

При цьому, гарантійні зобов'язання не поширюються на колеса серії "28 ЕКОНОМ", у разі надрізів, розривів та проколів покришки і камери колеса, а також на колеса серії "20 СМАРТ" і "30 СТАНДАРТ".

Гарантійний термін скорочується до 2 (двох) календарних місяців, у випадку, якщо виробничий цикл передбачає цілодобову експлуатацію Товару.

Дії Покупця при настанні гарантійного випадку

У разі настання гарантійного випадку Покупець направляє на адресу електронної пошти Постачальника: [email protected] належним чином оформлені документи по гарантійному випадку, а саме:

  1. письмове повідомлення про настання гарантійного випадку з викладом вимог Покупця з цього приводу,
  2. фотоматеріали, що підтверджують факт настання гарантійного випадку,
  3. у разі, якщо даних матеріалів буде недостатньо, Покупець зобов'язаний надати відеозйомку і зразок Товару, за якою настав гарантійний випадок.

Рішення за результатами розгляду письмового звернення про настання гарантійного випадку, приймається Постачальником після дослідження всіх наданих Покупцем матеріалів, у строк, що не перевищує 1 (одного) календарного місяця.

Гарантії дійсні при дотриманні правил експлуатації і зберігання Товару, знайомство з якими Покупець підтверджує шляхом підписання Договору.

Відсутність Гарантії

Гарантійні зобов'язання не поширюються на недоліки Товару, які виникли внаслідок неналежного дотримання правил експлуатації використання, зберігання, транспортування товару.

Виконання зобов'язань щодо дотримання Гарантії

У разі задоволення претензії Покупця щодо гарантійного випадку, Постачальник зобов'язаний в термін від 5 (п'яти) до 45 (сорока п'яти) календарних днів, залежно від наявності на складі Товару та/або комплектуючих, провести заміну або ремонт гарантійного Товару. При цьому, витрати, пов'язані з гарантійним ремонтом і/або постачанням гарантійного Товару несе Постачальник.