Довідкова інформація


Колесо

Круглий предмет, здатний обертатися безпосередньо на осі або за допомогою підшипника, зовнішньою частиною стикаючись з поверхнею.

Колеса для візків виготовляються з різних матеріалів: поліаміду, металу, поліуретану, поліпропілену, гуми. Верхній шар колеса (ошиновка), що контактує з поверхнею підлоги, виготовляється, як правило, з гуми або поліуретану.

Колеса для візків можуть бути монолітними, в цьому випадку колесо та шинування виготовляються з одного матеріалу.

Ролик

Колесо з кронштейном

Пристосування, що складається з кронштейна, одного або більше коліс, осі, і якщо потрібно, додаткових аксесуарів. Ролик може бути поворотним та неповоротним.

Поворотні ролики обертаються навколо своєї осі, підвищуючи тим самим маневреність візка. Вони також можуть бути оснащені гальмівними системами. Одинарне гальмо блокує обертальний рух колеса. Подвійне гальмо блокує обертальний рух колеса та поворотний рух кронштейна.

Неповоротні ролики жорстко фіксовані та не можуть обертатися навколо своєї осі, що забезпечує стабільний напрямок руху візка.

Підвилковий ролик

Ролик для гідравлічних візків та іншої вантажопідйомної техніки.

Підшипник

Найважливішою деталлю колеса є підшипники, які мають величезний вплив на ходові якості та легкість експлуатації візка. В колесах для візків використовуються підшипники ковзання, роликові підшипники та кулькові підшипники.

Підшипники ковзання - найпростіший варіант, допустимий при нечастому використанні та малих швидкостях.

Роликові підшипники компактні, довговічні, практично не вимагають догляду, найчастіше використовуються в транспортних візках.

Кулькові підшипники відповідають найсуворішим вимогам щодо ходових якостей, їх оптимально використовувати при інтенсивній експлуатації візка та високому навантаженні на колесо.

Опір коченню

Сила, необхідна для збереження постійної швидкості. Сила обернено пропорційна діаметру колеса та залежить від типу підшипника. Вона також залежить від властивостей поверхні. Звичайний опір коченню співвідноситься з абсолютно рівною твердою поверхнею.

Вантажопідйомність

За європейськими стандартами при установці 4-х коліс на виріб, навантаження розраховується на три колеса, так як на нерівній поверхні, при наявності порогів або вибоїн ролики ненадовго втрачають зчеплення з підлогою. Навантаження гарантовано припадає всього на три колеса з чотирьох. Отже, для визначення необхідної вантажопідйомності одного колеса необхідно розділити максимальне навантаження на три для сипучих вантажів, та на два колеса при перевезенні рідини.

Швидкість колес та роликів 

Всі колеса та ролики, представлені в даному каталозі, призначені для ручного переміщення зі швидкістю 4 км/год. Але в деяких випадках допускається пересування коліс на кулькових підшипниках зі швидкістю більше 4 км/год при значній втраті вантажопідйомності колеса.

Умови застосування гальмівних систем

Колеса в кронштейнах можуть комплектуватися гальмівними системами. Всі гальмівні системи застосовуються для використання в стаціонарних умовах.

Ніколи не використовуйте гальмівні системи для зниження швидкості під час нормальної роботи.

Ніколи не використовуйте їх при куті нахилу більше 3%.

Ці умови відносяться до всього устаткування, де встановлено мінімум 2 кронштейна з гальмівними системами.